söndag 14 april 2013

Nailart Sunday - Operativsystem

Bättre sent än aldrig kommer nu här mitt bidrag till Lelacks Nailart Sunday. Dagens tema är som sagt operativsystem och min tolkning är väldigt långsökt, så får se om värdinnan godkänner det :-)

Det första jag tänker på när jag hör operativsystem är Windows. Kände dock direkt att jag ville inte göra loggan. Var först inne på att göra naglarna i Windows färger men det la jag också ner. Istället blev det en väldigt bokstavlig tolkning av Windows i form av ett fönster och då ett med mosaikmönster. Konstaterade att måla mönster med vänsterhanden är inte det lättaste men övning ger färdighet :-)

Klockan 22:24 är det rätt snålt med solljus så ni får hålla till godo med bilder tagna under lampan vid köksbordet :-)

Lack som använts:
Mavala: Electric Green
China glaze: Liquid leather
Seche Vite

Nu ska jag kolla in de andra bidragen och tycker du ska göra detsamma:-) Du hittar alla bidrag HÄR!!

Ha de gott där ute och god natt!!
Kram



6 kommentarer:

  1. Långsökt motivering men det är klart att den godkänns, du har ju en bra långsökt motivering:)

    SvaraRadera
  2. Hade jag inte läst motiveringen så hade jag nog inte kopplat det till Windows av mig själv, men efter att ha läst den så förstår man ju självklart :) Oavsett så var det en väldigt fin manikyr, jag gillar både mönstret och färgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Mönstret blev väl inte riktigt som det var tänkt med älskar verkligen denna gröna färg

      Radera
  3. Det blev ju riktigt fint, tycker du lyckades väldigt bra. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sånt blir en relativt ny i nailartsvängen glad av att höra :-)

      Radera