söndag 21 april 2013

Nailart Sunday - valfritt

Söndag igen och det innebär som vanligt Nailart Sunday hos Lelack :-) Inne hos henne kan ni även hitta alla andra bidrag denna soliga dag.

Fixade som sagt till naglarna igår kväll eftersom jag visste att denna dagen kommer vara full av massa annat skoj :-) Blev dock inte alls som jag tänkte utan blev en snabb lösning istället. Tänkte att jag skulle gjort lite fina prickar i stil med de Little Miss Nailpolish gjorde till förra söndagen tema men gick inget bra alls. Jag valde helt fel lack, valde efter vad jag tyckte var fint utan att ha en tanke på om de gick att använda till det jag tänkte. Efter första pricken märkte jag att det inte alls skulle funka så Macke fick hämta mitt svarta lack så jag kunde pricka över. Var nämligen alldeles för trött för att börja om så istället för många prickar blev det tre på varje nagel istället.

Eftersom jag verkligen älskar Electric Green från Mavala fick det bli det lacket även denna veckan. Känns så där härligt vårigt :-) Prickarna är China Glaze - Liquid Leather och allt är toppat med Seche Vite.

Missade ta kort innan jag började plocka sten och dra rötter i trädgården men har hållt rätt bra ändå.

Nu är pausen slut och rötterna kallar igen. Ha de gott där ute!
Kram

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack :-) Blev helt okej även om det inte blev som det var tänkt :-)

      Radera
  2. Vad fint! Det gröna lacket är ju helt underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Ja visst är det. Mitt börjar dock ta slut nu så får nog ta och köpa ett nytt :-)

      Radera
  3. Det var jättefint, enkelt och snyggt!

    SvaraRadera
  4. Gör inget att det inte blev som det var tänkt, blev bra ändå:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag blev nöjd ändå till slut :-)

      Radera